пʼятниця, 1 листопада 2013 р.

Рефлексія модуля 9,10.

Навчання нажаль закінчуеться.Працюючи з матеріалами 9,10 модуля зробила висновки про те, що до того як учні можуть самі себе спрямовувати в навчанні . Вимагає адаптації як з боку учнів так і з боку  вчителів.У дифференціації навчанняя визначила  чотири напрямки:зміст, процес.результат, середовище навчання.Що до форм оцінювання обдарованих учнів та особливими потребами я відзначила, що можна простими формами  зацікавити невстигаючих учнів;  методи роботи з обдаровани дітьми існують, з невстиггаючими ні в публікації.Фасифікації навчання за допомогою ІКТ можна сказати багато: вумовах     фасифікації   суспільства спектр методів та інструментів  для вчителя досить   широкий.Ефективність навчання залежить від  правильно поставленого  питання та від поведінки  вчителя   під час проведення проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар